שיגור הטילים האיראני • בישראל זועמים, בארה"ב רגועים

ישראל פנתה לקהילה הבינלאומית "לפעול בנחישות ובתקיפות נגד המשך שיגורי הטילים של איראן והמשך פיתוח תכנית הטילים הבליסטית האירנית שנעשית תוך הפרה של החלטת מועצת הביטחון"
שלמה ריזל 1 Comment on שיגור הטילים האיראני • בישראל זועמים, בארה"ב רגועים

בישראל מגנים בחריפות את הניסוי בטלים בליסטיים שערכה טהרן לפני יומיים • "מדובר בהפרה בוטה של מועצת הביטחון שאוסרת על איראן לשגר טילים בעלי יכולת לשאת ראש נפץ גרעיני" • ואיך הגיבו האמריקאים?

שיגור טיל איראני. אילוסטרציה
ישראל פנתה לקהילה הבינלאומית "לפעול בנחישות ובתקיפות נגד המשך שיגורי הטילים של איראן והמשך פיתוח תכנית הטילים הבליסטית האירנית שנעשית תוך הפרה של החלטת מועצת הביטחון"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בישראל מגנים בחריפות את הניסוי בטלים בליסטיים שערכה טהרן לפני יומיים, בהודעה של משרד החוץ בירושלים נאמר כי "מדובר בהפרה בוטה של מועצת הביטחון שאוסרת על איראן לשגר טילים בעלי יכולת לשאת ראש נפץ גרעיני", עוד נאמר בהודעה הישראלית כי "פיתוח הטילים אף מציב סימן שאלה גדול באשר לכוונות איראן לממש באופן מלא את חלקה בהסכם הגרעין".

"איראן ממשיכה לזלזל בדרישות הקהילה הבינלאומית ומפתחת את יכולותיה ההתקפיות. נראה כי מתקפת החיוכים הדיפלומטית של זריף ורוחאני היא לא יותר ממסך עשן שמטרתו להוות את כוונותיו האמיתיות של משטר האייתולות", אמרו במשרד החוץ.

כמו"כ ישראל פנתה לקהילה הבינלאומית "לפעול בנחישות ובתקיפות נגד המשך שיגורי הטילים של איראן והמשך פיתוח תכנית הטילים הבליסטית האירנית שנעשית תוך הפרה של החלטת מועצת הביטחון".

למרות ההפרה הבוטה של הסכם הגרעין – בארצות הברית מגיבים שוויון נפש לשיגור ודובר הבית הלבן ג'וש ארנסט אמר כי בקרוב נראה שיגורים נוספים של טילים בליסטיים מצדה של איראן.

אמש שוחח מזכיר המדינה האמריקני ג'ון קרי עם שר החוץ האירני מוחמד זריף ודן עמו גם בנושא ניסויי השיגור, בהודעת מחלקת המדינה נמסר כי "המזכיר העלה בפני מקבילו האירני את דאגותיו בעקבות השיגור".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    כי ארה"ב באמת שונאים אותנו